Wednesday, October 31, 2007

A Secret Revealed...

video

19 Comments:

Blogger mr zig said...

YAY!!!! Congrats!!!!! Great video too! :) hehe

8:48 AM  
Blogger Reggie said...

Fantastic!!!!!!! I have chills.

8:48 AM  
Anonymous Judy said...

Oh, I am so very happy for you guys!!!! I have been praying for you. And will continue to.

9:06 AM  
Blogger Logziella said...

WAHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

I was pretty sure that's what you were going to say!!!!!!!!!!

I could not be happier for you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You will be awesome parents!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Congratulations!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.-it was fun to actually hear your voice too!!

Love you guys!!

9:25 AM  
Blogger Rock Chef said...

Yay! That is fantastic! You guys are going to be such fab parents!

Love the video! You both seem a bit shell-shocked at the moment. I remember the first time our first baby became "real" to us - I nearly fell over thinking "Shit, what have we done?"

One thing - you must get your act together WRT shopping! No running out of nappies, wipes, creams, etc! Oh you will soon learn, you're going to be great!

Hugs to you both! Or should that be ALL?!

9:32 AM  
Blogger Backpackermomma... said...

Congrats, its life changing, enjoy every moment!

11:21 AM  
Anonymous mike said...

High five! lol

Now Ali, I don't want you thinking that you can't use the name Fefe if it's a girl... I'm willing to part with it if it's for you two.

11:43 AM  
Blogger Rock Chef said...

Indeed!

So, what is the names short-list?

12:01 PM  
Blogger Princess of the Universe said...

YAY!!!! I'm so happy!!!!

12:09 PM  
Blogger Ali said...

Thank you, thank you, thank you for the well wishes and prayers! I just kind of skimmed over that part in the video because everytime I thought about it before then I would start to cry...
Anyways, sorry to disappoint, but we will NOT be sharing any names on here. At least not until I can't take it anymore and finally crack under the pressure - Reggie and Gigi, NO leaving me phone messages about it - you know I can't resist your accents!

5:03 PM  
Anonymous terri said...

OMG OMG OMG OMG CONGRATULATIONS! WOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOO!

8:27 PM  
Blogger AaroN said...

CCCCCCCCOOOOOOOONNNNNNNNNGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

The moment I saw the title + video, I just knew. I'm glad to see some prayers answered!

6:29 AM  
Blogger Logziella said...

I can't stand it...I just have to comment again...

I am so stinking happy for you guys! I know how long you waiting and everything you went thru for this little 'butter bean'!! You deserve this!!!

YAY!!!!!

8:40 AM  
Blogger Rock Chef said...

OK, so not names. Just don't go for anything too silly, OK? Our rule of thumb was to put Prince, Princess, King or Queen in front of the name and see if it sounded right.

Did Zig give you the hug from me?

9:36 AM  
Blogger Ali said...

John, Hmmm - the girls names are not something you would hear everyday, but they are not weird, and the boys names...well one is fairly common and the other is not, but is still not weird.
We want our kids to be original, but not teased.
And yes, Zig hugged me for you - but wearing a clown wig and the scariest mask I have ever seen and I screamed the whole time because it was terrifying!

10:24 AM  
Blogger Rock Chef said...

Unusual is good - take my kids - Ira (very rare in the UK), Cicely (familiar for older people, but not common) and Arthur (very common among men aged 60-70! Meanwhile, Sophie and its variations came from nowhere to being the most common name in the year she was born.

10:58 AM  
Blogger Ali said...

I love the name Cicely! I actually ran it by Chris, but I can't remember his reaction.
Sophie or Sophia would be very high on our list, but there are so many of them over here now!

11:12 AM  
Blogger Sitting in Silence said...

Can you believe my sound is not working....Og I cant believe this....I'll be calleing out a tec just so I can hear your video !!! Ha Ha...

Congratulations.....May you both always be as happy as you are today !!

Danielle x

7:53 PM  
Blogger Reggie said...

Names on the short list? Christopher Reginald if it’s a boy and Ali Regina if it’s a girl. I am happy for you guys!

What did your brother say Ali?

6:00 PM  

Post a Comment

<< Home